twist - Search lyrics #1

We Wish You A Twisted Christmas
from album (A Twisted Christmas) by Twisted Sister
We wish you a twisted Christmas We wish you a twisted Christmas We wish you a twisted Christmas And.. 
The Twist Set Me Free
from album (Twistin' The Stomp) by Fats Domino
Don't know what's wrong but I can't sleep at night When it's time to eat I have no a.. 
Twisted Transistor
from album (Twisted Transistor) by Korn
Hey you, hey you, Devil's little sister Listening to your twisted transistor Hold it between y.. 
Twisted Angel
from album (Twisted Angel) by LeAnn Rimes
Ever since I was a little child I was told to do no wrong The angel in my mama's precious eyes C.. 


Twisted Heat - Featuring Twista And Drag-On
from album (Ryde Or Die-Vol. II) by Ruff Ryders
Swizz Beatz: We know y'all out to drink 'til y'all throw up We know y'all sittin'.. 
Mista Tung Twista
from album (Runnin' Off At Da Mouth) by Twista
Heeeeey What's happenin, y'all? This is Tyrone Chillinfoot down with the funky Tung Twista,.. 
Twisted Circle
from album (Twisted Circle) by 9 Days
One step around around Give me your courage to walk to full length athame in hand fla.. 
Twisted Heat
from album (Ryde Or Die Vol. 1) by Twista & Drag-On
Swizz Beatz: We know y'all out to drink 'til y'all throw up We know y'all sittin'.. 
A Twist In My Story
from album (A Twist In My Story) by Secondhand Serenade
Slow down, the world isn't watching us break down It's safe to say we are alone now, we'.. 
Twisted Wheel
from album (Deltics) by Chris Rea
I can see him now, standing on a street corner Pastel shades and a candy stripe parallel Good time l.. 
Tap Twist Snap
from album (Floored) by Sugar Ray
a thousand U.S. dollars hes on a mountain of speed no need to know my whereabouts cause.. 
Tap, Twist, Snap
from album (Floored) by Sugar Ray
A thousand U.S. dollars He's on a mountain of speed No need to know my whereabouts Cause you get.. 
Twisted
from album (Come And Get With Me) by Keith Sweat
Oh yeah baby You got to make your mind up Yeah, Kut Klose, hear me out 1-You know you are my lover.. 
TWISTIN' THE NIGHT AWAY
from album (Best Of Rod Stewart (1999)) by Rod Stewart
(Sam Cooke) Let me tell you about a place, somewhere up in New York way where the people are so***.. 



Twist And Shout
from album (A Salt With A Deadly Pepa) by Salt-N-Pepa
Yo Salt your mic Yo Pepa your mic Yo Spin you hype We're def you.. 
Twist/Run/Repulsion
from album (Empires And Dance) by Simple Minds
Switch the light on We can think it's dawn Oh push along Push along Play a long song I'm lau.. 
Peppermint Twist
from album (AC-DC) by Sweet
Well, gonna do a dance and it goes like this The name of the dance is the peppermint twist In a ni.. 
Twister
from album (Even Worse) by Weird Al Yankovic
Yeah Well, Well, Milton Bradley's got a def one It's a Twister (Twister, Twister, Twister) Y.. 
Your Sister Can't Twist (But She Can Rock 'n' Roll)
from album (Goodbye Yellow Brick Road) by Elton John
I could really get off being in your shoes I used to be stone sold on rhythm and blues A heard of a.. 
Twist And Shout
from album (Between The Sheets) by The Isley Brothers
Twist And ShoutThe BeatlesRussell/MedleyWell, shake it up baby nowTwist and shoutCome on, come on, c.. 
Simple Twist Of Fate
from album (Ain't A-Gonna Grieve) by Bob Dylan
They sat together in the park As the evening sky grew dark, She looked at him and he felt a spark ti.. 
La Paloma Twist
from album (Album Unknown) by Chubby Checker
Ar Let's Twist To the pretty melody of the dove Let's Twist Baby baby this is the dance of l.. 
Lets Twist Again
from album (Album Unknown) by Chubby Checker
Come on everybody clap your hands Now you're looking good I'm gonna sing my song and you won.. 
Slow Twistin
from album (Album Unknown) by Chubby Checker
Baby baby baby baby take it easy Let's do it right Ar baby take it.. 
The Twist
from album (Album Unknown) by Chubby Checker
Come on baby let's do the twist Come on baby let's do the twist Take me by my little hand an.. 
Twist It Up
from album (Album Unknown) by Chubby Checker
Announcement.... Oh Yeah everybody Oh oh oh oh Aye Aye Aye Aye Oh Aye Aye Aye Oh Gonna twist it up.. 
Twistin Usa
from album (Album Unknown) by Chubby Checker
CC Everybody Twist They're Twistin' In Cleveland in Kansas City too They're wailin'.. 
Twister
from album (Glitter) by Mariah Carey
She was kind of fragile And she had a lot to grapple with But basically she kept It all inside Child.. 
Twisting The Night Away
from album (Another Saturday Night) by Sam Cooke
Let me tell you 'bout a place Somewhere up-a New York way Where the people are so*** Twistin.. 
Twistin Usa
from album (Album Unknown) by Danny & The Juniors
CC Everybody Twist They're Twistin' In Cleveland in Kansas City too They're wailin'.. 
A Twist In The Tale
from album (The Battle Rages On) by Deep Purple
As you watch from your house on the hill World keeps spinning around you you're standing still A.. 
Titty Twister
from album (Survival Of The Fattest) by Diesel
Eat a bag of shit you suck I can't believe the luck you have It's not bestowed upon me And m.. 
Twistin' The Stomp
from album (This Is Fats Domino) by Fats Domino
The sun gonna shine in my back door someday Just you wait and see, just you wait and see One day you.. 
Peppermint Twist Part 1
from album (Album Unknown) by Joey Dee & The Starliters
Peppermint Twist (Part 1)Joey Dee & The StarlightersWell they've got a new dance and it goes.. 
Twist And Shout
from album (A Hard Day's Night) by The Beatles
Twist And ShoutThe BeatlesRussell/MedleyWell, shake it up baby nowTwist and shoutCome on, come on, c.. 
Twist And Shout
from album (Imagine: John Lennon) by John Lennon
Well, shake it up, baby, now (shake it up, baby) Twist and shout (twist and shout) Come on, come on,.. 
Twisted
from album (Court And Spark) by Joni Mitchell
My analyst told me That I was right out of my head The way he described it He said I'd be better.. 
Twist Of Fate
from album (Come On Over) by Olivia Newton-John
Twist of Fate Olivia Newton-John(Kipner/Becket) Do we deserve a second chance? How did we fall into.. 
Twist And Shake
from album (The Lost Tapes) by Van Morrison
Twist and shake baby. Twist and shake baby. Do the Twist. Do the Shake. Baby, hey, hey, hey. Twist a.. 
The Twistinside
from album (Sparkle And Fade) by Everclear
We have been sleeping with the lights on Just about every night Because we are afraid what.. 


Previous1234Next # 159 

 
Share

Lyrics

Q


www.carpati.org
www.getamap.org nl.getamap.org www.getamap.net da.getamap.org www.viewweather.com#0.0380 sec 

All lyrics are property and copyright of their respective authors, artists and labels. All lyrics provided for educational purposes only.
On LyricsInfo.org you can find lyrics, album names, artist overviews, history, current and past members of bands, listen and watch videos.