darling need you now - Search lyrics #1

I Need You Now
from album (I Need You Now) by Smokie Norful
Not a second Or another minute Not an hour or another day but at this moment with my arms out stretc.. 
Baby I Need Your Lovin
from album (Baby I Need Your Lovin) by Johnny Rivers
Baby I Need Your Lovin' Eric Carmen (Holland, Dozier, Holland) Baby I need your lovin' Bab.. 
Don't Need You To (Tell Me I'm Pretty)
from album (Don't Need You To (Tell Me I'm Pretty)) by Samantha Mumba
I don't need you to, tell me I'm pretty To make me feel, beautiful I don't need you to,.. 
Need Your Love
from album (Need Your Love) by Do As Infinity
okura wa nante chippoke na Ah sonzai darou... oroka naru koto wo damatte Ah mite iru dake... daremo.. 


Just When I Needed You Most
from album (Just When I Needed You Most) by Randy Vanwarmer
You packed in the morning, I stared out the window And I struggled for something to say You left in.. 
I Need You
from album (I Need You) by LeAnn Rimes
say, maafku tak punya rumah mewah aku bukan anak siapa2 aku bukan dia..hoo. say aku tidak punya mob.. 
Need You Now
from album (Ain't No Sunshine (When She's Gone)) by Hanson
Big brown eyes watch me as I sleep Long dark hair that washes over me Like a ray of sunlight Warm.. 
I Need You Now
from album (Album Unknown) by Eddie Fisher
I Need You Now-Artist: Eddie Fisher from "Greatest Hits-Eddie Fisher"-J&B Records-JB 3.. 
I Need You Now
from album (Acid Rain) by Firehouse
Here I am At 6 a clock in the morning Still thinking about you It's still hard At 6 a clock in.. 
I Need You Now
from album (Here) by The Kinleys
(Tom Douglas/Michael Joyce) I heard our song from a passing car The music faded down the boulevard.. 
I Understand
from album (I Need You Now) by Smokie Norful
Sometimes I feel like giving up Seems like my best just ain't good enough Lord if you hear me, I.. 
I Need You Now
from album (International Anthems For The Human Race) by All Star United
When worlds collide Then drift away I will cling to the pieces The ones that point at the way to.. 
I Need You
from album (Forever Your Girl) by Paula Abdul
All alone, it's you and me Time to tell you now just how I feel Babe to you I bare my heart A li.. 
Do You Wanna Dance
from album (Baby I Need Your Lovin) by Johnny Rivers
JOHNNY RIVERS Do you wanna dance and hold my hand Tell me that I´m your man Baby do you wanna danc.. 



Under Your Spell Again
from album (Baby I Need Your Lovin) by Johnny Rivers
Under Your Spell Again Johnny Rivers CHORUS: You got me (C)under, your spell again (F)Saying those.. 
I Don't Need You
from album (But You Know I Love You) by Kenny Rogers
I don't need you. I don't need friendship. I don't need flowers in the Spring. I don'.. 
MONA (I NEED YOU BABY)
from album (Rolling Stones Now) by The Rolling Stones
(McDaniels) I say hey, Mona Oh, Mona I say yeah, yeah, yeah, yeah, Mona Oh, Mona I tell you M.. 
I Need You
from album (Everybody Wants Yous) by Billy Squier
I rise at the break of day--your smile sets me on my way I need you See the light shinin' in you.. 
I Believe In You
from album (I Need You) by LeAnn Rimes
You breathe, new life begins. You speak and my world makes Sense, that's how it is, when It come.. 
You Are
from album (I Need You) by LeAnn Rimes
( One, Two, Three, ...) You, you've made no mistake You take everything I ever wanted into accou.. 
She's The One Loving You Now
from album (Have I Got A Deal For You) by Reba McEntire
(Reba McEntire, David Anthony, Leigh Reynolds) Chorus: She's got what I don't You there to.. 
Baby, Baby I Need You
from album ((I Know) I'm Losing You) by The Temptations
I need you. Whoa, I need you. Baby, baby, baby don't you know That I need you (so), (so), (so),.. 
I Need Your Lovin'
from album ((I Know) I'm Losing You) by The Temptations
Da-da-da-daa-da-da-hoo Da-da-da-daa-da-da-da-hoo-hoo You say you gonna leave me, for the arms of an.. 
You Don't Need Me Now
from album (Nothin' But The Taillights) by Clint Black
Holdin' on, safely to fall Like there's no tomorrow forsaking it all Bound and determined to.. 
If I Don't Tell You Now
from album (Baby Can I Hold You) by Ronan Keating
I've kept it inside For the longest time And I can't keep keepin' in All this love that&.. 
Darling I Need You
from album (Slow Dazzle) by John Cale
Woke up early this morning Something wrong inside my head Took a look around for breakfast First thi.. 
I Miss You Now
from album (You Gotta Go There To Come Back) by Stereophonics
I feel I wanna hold you, wanna tell you that you'll be alright Sang this song today, it's re.. 
Where Are You Now
from album (What Are You Waiting For) by Krezip
As I look back on The things you have said in the past I hear you talking Trying to make me understa.. 
Where Are You Now...
from album (What Are You Waiting For) by Krezip
As I look back on The things you have said in the past I hear you talking Trying to make me understa.. 
Lord How I Need You
from album (I'm Here For You) by Ann Nesby
He will come and lift your spirit He will pick you up When men put you down Trust in his name, he.. 
Where Are You Now?
from album (Space In Your Face) by Galactic Cowboys
We spent that time in the park We laughed until it was dark and ending the day I used to walk with y.. 
Need You Like A Drug
from album (Clone Your Lover) by Zeromancer
You've got a halo hanging over your head Nothing can touch you Nothing can hurt you You take th.. 
Need Your ***
from album (Things You've Never Done Before) by Roxx Gang
Lookin' for a good time Lookin' for some cheap thrills I need some easy love I can't get.. 
I Will Never Leave You
from album (Loving You Now) by Erik Santos
I Will Never Leave You By: Erik Santos You are safe here in my arms Never fear, I’ll be beside you.. 
Randy I Don't Need You
from album (You Can't Keep A Good Band Down) by Randy
I've got to tell you about a strange, poor man. I met him at our concert, now he's a legend.. 
Little Darling (I Need You)
from album (Livin' On The Fault Line) by The Doobie Brothers
It's so hard lovin' you But I just can't let you go Little darlin', I love you Littl.. 
I Need Your Mercy Now
from album (Album Unknown) by George Formby
No boat's gonna row No cock's gonna crow No fish gonna swim No bell's gonna ring I'.. 
Beside You Now
from album (Secrets Keep You Sick) by The Fold
I know where I'm supposed to be, Beside you now, But they won't let me. They're taking y.. 
I Need Your Lovin'
from album (I've Got My Eyes On You!) by Eddie Kendricks
The tainted traffic lights, they guide me through the night to you baby, driving through the rain, w.. 
Never Knew How Much (I Needed You)
from album (Best Of-Hell & High Water-Ari) by The Allman Brothers Band
by Gregg Allman (c) 1980, 1981, 1994 Arista Records, Inc. Transcribed by Sam Carle Time and time.. 



 
Share

Lyrics

Q


www.carpati.org
www.getamap.org nl.getamap.org www.getamap.net da.getamap.org www.viewweather.com#0.0849 sec 

All lyrics are property and copyright of their respective authors, artists and labels. All lyrics provided for educational purposes only.
On LyricsInfo.org you can find lyrics, album names, artist overviews, history, current and past members of bands, listen and watch videos.