buha gangsta - Search All #1

Gangsta's Paradise
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
As I walk through the valley of the shadow of death I take a look at my life And realize there'.. 
Bow Down (Ice Cube Gangsta's Mix)
from album (Gangsta's Make The World Go Round 12") by Westside Connection
Intro: Ice Cube I pledge alligence To the rag of the United Westside Connection And the.. 
Black Gangstas
from album (Black Gangstas) by Noreaga
[Tradegy Khadafi] Niggas scared to pull a hit for shit, my team will know a bitch sniffer pyriamid.. 
Gangsta Love
from album (I Want It All) by Warren G
Call me Dub-A-Double-R-E N be the end last letter be the G G be for Griffin, smiffin, like Wesson N.. 


Gangsta Sermon
from album (Regulate... G-Funk Era) by Warren G
Good evenin'. I must repeat and cheat once again: We gonna talk about bitches and hos (Talk abo.. 
Gangsta Shit
from album (Forvever) by Puff Daddy
featuring Lil' Kim Mark Curry Intro: Puffy To be or not to be Chorus: Lil'.. 
Gangsta Shit
from album (Forever) by The Pretenders
[Intro] You're all a bunch of ***in' assholes You know why? You don't have the guts to.. 
This Life Forever
from album (The Black Gangsta Soundtrack) by Jay-Z
Uh huh Blackhand Ent. Roc a Fella Records In association with the streets The Black Gan.. 
You Say Keep It Gangsta
from album (Masquerade) by Wyclef Jean
"You Say Keep It Gangsta" (feat. Butch Cassidy, Big Jack, Sharissa) [B] Wyclef, Butch Cas.. 
A Thing Goin On
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
We meet every single day at the same old place at the same old time with the same state of.. 
Bright As The Sun
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
Starlight Starbright First star I see tonight I wish I may I wish I might Get this li.. 
Cruisin'
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
I love it when we're cruisin' together I love it when we're cruisin' together.. 
Exercise Yo' Game
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
[Featuring E 40 KAM 40 Thevz] Verse One: E 40 When I was fifteen years old Straight dope g.. 
For My Sistas
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
Now I didn't use the word bitch a few times in a rhyme but Now it's '95 so let m.. 



Fucc Coolio
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
[Dialing a number from a cellular] 40 Thevz: Hello Coolio: Yo what's up homeboy I'.. 
Get Up Get Down
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
[Featuring Malika Shorty Leek Ratt PS Ras Kass WC] Verse One: Malika Steppin up out th.. 
Geto Highlites
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
What you gonna play now Get on up. Get on up. Get on up. Get on up. Every geto got a differ.. 
Is This Me
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
Yeah 1996 Coolio with the flow Rated R superstar LV that's right Mossberg Smith &am.. 
Kinda High Kinda Drunk
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
Got kinda high and uhh kinda drunk Beer drinkin beer beer drinkin eight ball Chorus: repe.. 
Recoup This
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
Secretary: This is how we do it... this is how we do it [phone ring] Sec: Last chance recor.. 
Smilin'
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
Chorus: You got me smilin' again you got me smilin again smilin' again you.. 
Sumpin' New
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
Chorus 1 2 3 4 get your woman on the floor Gotta Gotta get up to get down Gotta Got.. 
That's How It Is
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
Coolio: What up fow? Ain't nuthin man wassup wit you? C: Try'n to get my hustles.. 
The Revolution
from album (Gangsta's Paradise) by Coolio
I'm seein' bodiez in the alley and blood in the valley From the shores of Maine all the way.. 
Mama I'm In Love Wit A Gangsta
from album (It Takes A Thief) by Coolio
[Featuring LeShaun] Verse 1: Coolio Hey baby how you doin? What's goin on? I'm s.. 
Gangstas Paradise
from album (Album Unknown) by Coolio Featuring L.V
As I walk through the valley of the shadow of death I take a look at my life and realise there'.. 
Gangsta Shit
from album (Heads Or Tails) by Do Or Die
Nigga we can handle this like some gentelmen Or we can get into some gangsta shit (Gangsta.. 
Gangsta Girl
from album (Big Money Heavyweight) by Big Tymers
[R. Kelly - talking (continues behind Chorus)] Roll, cheah, cheah Roll, cheah, cheah Roll, cheah, ch.. 
Gangsta Trippin
from album (Always Read The Label) by Fatboy Slim
--> On the Intro - We gotta, we gotta, we gotta, we gotta get dat gangsta shit, come on! We gotta.. 
Gangsta Tears
from album (Exit Wounds Soundtrack) by Nas
[Chorus 2X: Nas] (I'm cryin gangsta tears) Only a few can feel my pain (I'm cryin gangsta te.. 
Gangsta Walk
from album (Bossalinie) by C-Murder Featuring Snoop Dogg
Intro: Gangsta Gang Gangsta Gangsta Gangsta Gangsta Gangsta Gang Gang Gang Gang Gang Gangsta (walk).. 
Gangsta Gangsta
from album (Straight Outta Compton) by N.W.A.
Verse One: Ice Cube Here's a little somethin' bout a nigga like me never shoulda.. 
Battle
from album (Battle) by GangStarr
Gangstarr (gang Starr) - Battle {*scratched: "What? You wanna battle ME?"*} {*scratched:.. 
The Ownerz
from album (Beg For Mercy) by GangStarr
Wh-wh-wh-what can I say? Let me explain this to you..." [GangStarr] Yo, I don't even wanna.. 
1/2 & 1/2
from album (Blade Soundtrack) by GangStarr
featuring M.O.P. [Lil Fame] Here comes the revolutionist executionist Flip a triple six into.. 
2 Deep
from album (Daily Operation) by GangStarr
Verse One I'm 2 deep and yes much too complicated my lines when stated are quite often unde.. 
B.Y.S.
from album (Daily Operation) by GangStarr
I'm like a sniper rhymes'll strike ya when I'm rockin mad chicks be jockin' when.. 
Conspiracy
from album (Daily Operation) by GangStarr
You can't tell me life was meant to be like this a black man in a world dominated by whitene.. 
Ex Girl To The Next Girl
from album (Daily Operation) by GangStarr
Verse One You know I used to be a player fly girl layer and a heartbreaker lovemaker backbre.. 
Flip The Script
from album (Daily Operation) by GangStarr
Brave is the knave who steps up to be slayed by the one who forgave him for his first mistakes.. 


Previous1234567Next # 257 

 
Share

Lyrics

Q


www.carpati.org
www.getamovie.org
www.getamap.org nl.getamap.org www.getamap.net da.getamap.org www.patentsmania.com
www.viewweather.com
#0.0931 sec 

All lyrics are property and copyright of their respective authors, artists and labels. All lyrics provided for educational purposes only.
On LyricsInfo.org you can find lyrics, album names, artist overviews, history, current and past members of bands, listen and watch videos.